February 12, 2005


KEANU REEVES in Berlin for the 55th Berlinale International Film Festival
This American actor currently follows the Buddhist religion. During my search for truth, I too followed this eastern religion. However, it proved frustrating, so a few years later I had a life-changing encounter with the Living God when I asked Jesus Christ into my heart and forgive my sin. It wasn't until I came into the Light that I realized I had been in the dark! Turning to Jesus was the BEST decision I ever made and I have never regreted it. May Keanu one day soon find the Truth that brings REAL FREEDOM.
Link: Hollywood Jesus

DEUTSCH
KEANU REEVES zum 55.Berlinale-Internationalem Film Festival in Berlin
Dieser amerikanische Schauspieler folgt im Moment der buddhistischen Religion. Während meiner Suche nach der Wahrheit, folgte ich auch dieser östlichen Religion. Es erwies sich jedoch als frustrierend, so hatte ich ein paar Jahre später eine lebensverändernde Begegnung mit dem Lebendigen Gott, als ich Jesus Christus darum bat, in meine Herz zu kommen und mir meine Sünden zu vergeben. Erst als ich ins Licht kam, realisierte ich, daß ich im Dunkeln gewesen war! Mich Jesus zuzuwenden, war die BESTE Entscheidung, die ich je machte und ich habe sie nie bereut. Möge Keanu in Bälde die Wahrheit finden, die WIRKLICHE FREIHEIT bringt.Link: Hollywood Jesus (englisch)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home