February 26, 2005


Linda & Red in Pensacola
MY DAUGHTER THE FISHERWOMAN!
Just received the following email and above pics: "We took the boat out last night for the first. It has some bugs to work out but it got us to where we could fish and got us back home. The motor runs great! And the swivel chairs are great! =) Here are a couple of pics the first one I'm fighting the fish and the second is what I caught. A beautiful Redfish! =) Yes it's going to be a good Spring and summer!"

DEUTSCH
Linda & Red in Pensacola
MEINE TOCHTER, DIE FISCHERIN!
Ich habe gerade die folgende E-mail mit den Bilder oben bekommen: "Wir haben gestern Nacht zum erstenmal das Boot zu Wasser gelassen. Es hat ein paar Fehler, die wir beheben müssen, aber es brachte uns dahin, wo wir fischen konnten und schaffte es auch zurück nach Hause. Der Motor funktioniert super! Und die Drehstühle sind klasse! =) Hier sind zwei Bilder, auf dem ersten kämpfe ich mit dem Fisch und auf dem zweiten sieht man, was ich gefangen habe. Einen wunderschönen Rotbarsch! =) Ja, es wird ein guter Frühling und Sommer werden!"

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home