January 17, 2005


"You thought you were not wanted but I always wanted you!" - Jesus
Recently the Lord reminded me of a vision he gave me several years ago. In the vision, I was a crawling baby and Jesus was on his hands and knees, playing with me – we both were laughing and having fun. Then he picked me, looked into my eyes, and lovingly said, “You thought you were not wanted but I always wanted you!” After this vision, the Lord began doing a deeper healing of my heart and I was able to forgive those who had hurt me. I am so grateful for God’s unconditional love for us – aren’t you?

GERMAN
"Du denkst, du bist nicht gewollt, aber ich habe dich immer gewollt!" - Jesus
Kürzlich erinnerte mich der Herr an eine Vision, die er mir vor etlichen Jahren gegeben hat. In der Vision war ich ein krabbelndes Baby und Jesus war auf seinen Händen und Knien und spielte mit mir - wir lachten beide und hatten Spaß. Dann nahm er mich hoch, schaute in meine Augen und sagte voll Liebe: "Du dachtest, du bist nicht gewollt, aber ich habe dich immer gewollt!" Nach dieser Vision begann der Herr eine tiefere Heilung meines Herzens und ich war fähig, denen zu vergeben, die mich verletzt hatten. Ich bin so dankbar für Gottes bedingungslose Liebe für uns - du nicht auch?

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home