January 28, 2005


Samuel Doctorian
"FEAR OF THE LORD IS THE BEGINNING OF WISDOM. Knowledge of the Holy One results in understanding." Proverbs 9:10
Here is a portion of Sanuel Doctorian's vision while on the Island of Patmos in 1998. "Then one of the angels with wings showed me Europe from one end to the other - from the north all the way down to Spain and Portugal. In his hand he had a scale of measurement. I saw him fly over Europe, and I heard the words, 'I am grieved. I am grieved. Unrighteousness, uncleanness, ungodliness - all over Europe. The sin has risen to heaven. The Holy Spirit is grieved.' I saw the rivers of Europe flooding and covering millions of houses. Millions drown. After seeing this, I read the news a few weeks ago. Czechoslovakia had the worst flooding ever. I also heard that the big river in China is in tremendous danger of thousands of houses being destroyed in flooding. I didn't know all this news until after I had seen the vision and heard what the angels told me. Suddenly I heard earthquakes all over Europe. 'Countries that have had no earthquakes shall be shaken,' said the angel. And suddenly, in my spirit, I saw the Eiffel Tower in Paris crumbling falling down. A great part of Germany destroyed. The great city of London - destruction everywhere. I saw floods all over Scandinavia. I looked to the south and saw Spain and Portugal passing through hunger and great destruction. Many will die from hunger all over Spain and Portugal. I was disturbed by all this news, and I said, "Lord, what about your children?" the angel said, 'I shall prepare them. They shall be looking for the appearing of the Lord. Many will cry to me in those days and I will save them. I shall perform mighty miracles for them and show them My power.' So in the midst of great destruction, there will be the grace of God in those countries. I was happy that God has His protection over His children." (Samuel's complete vision)

DEUTSCH
Samuel Doctorian
"DIE FURCHT DES HERRN IST DER WEISHEIT ANFANG; und Erkenntnis des allein Heiligen ist Einsicht." Sprüche 9,10
Hier ist ein Teil der Vision, die Samuel Doctorian hatte, während er 1998 auf der Insel Patmos war. "Dann zeigte mir ein Engel mit Flügeln Europa von einem Ende zum anderen - von Norden bis hinunter nach Spanien und Portugal. In seiner Hand hielt er eine Waage. Ich sah ihn über Europa fliegen und hörte die Worte: "Ich bin bekümmert, ich bin bekümmert. Ungerechtigkeit, Unreinheit und Gottlosigkeit - über ganz Europa. Die Sünde ist bis zum Himmel angewachsen. Der Heilige Geist ist betrübt." Ich sah die Flüsse in Europa über die Ufer treten und Millionen von Häusern bedecken. Millionen ertrinken. Nachdem ich dies gesehen hatte, las ich kürzlich in den Nachrichten, dass Tschechien die schlimmsten Überschwemmungen, die es je gab, erlebte. Ich hörte, dass der große Fluß in China droht, Tausende von Häuser durch Überschwemmung zu zerstören. Ich wußte von diesen Dingen erst, nachdem ich diese Vision sah und hörte, was die Engel zu mir sprachen. Plötzlich hörte ich Erdbeben über ganz Europa. "Länder, die nie Erdbeben hatte, werden erschüttert," sagte der Engel. Und plötzlich sah ich in meinem Geist den Eiffelturm in Paris zerbrechen und zusammenfallen. Ein großer Teil Deutschlands zerstört. Die große Stadt London - Verwüstung überall. Ich sah Überschwemmungen über ganz Skandinavien. Ich schaute zum Süden und sah Spanien und Portugal durch große Hungersnöte und Verwüstungen gehen. Viele werden in Spanien und Portugal an Hunger sterben. Ich war durch all diese Botschaften beunruhigt und sagte: "Herr, was ist mit deinen Kindern?" Der Engel sagte: "Ich werde sie vorbereiten. Sie werden Ausschau halten nach dem Erscheinen des Herrn. Viele werden in diesen Tagen zu mir rufen, und ich werde sie retten. Ich werde für sie große Wunder vollbringen und ihnen meine Macht zeigen." Inmitten großer Zerstörung wird in diesen Ländern also die Gnade Gottes sein. Ich war glücklich, dass Gott seine Kinder beschützt." (Samuel's komplette Vision (auf englisch) und hier auf deutsch)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home